Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 21:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.5+37.018.7:004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3976) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4205) |
SM ISO690:2012 MARIN, Mariana. Comunități educaționale în contextul digitalizării accelerate. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 13-22. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.5+37.018.7:004 | ||||||
Pag. 13-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Digitalizarea în educație s-a dovedit a fi accelerată în context pandemic. Astfel, Republica Moldova a trecut printr-o serie de schimbări alături de toate sistemele educaționale din lume. Articolul își propune să radiografieze situația la zi a sistemului, problemele cu care se confruntă și propune soluții prin care Republica Moldova poate adera la documente importante de nivel european, prin adaptarea acestora la specificul resurselor umane și posibilităților tehnologice. Totodată, se insistă asupra eficientizării comunităților de învățare și transformarea instituțiilor de învățământ în organizații care învață. Studiul reflectă o viziune asupra tendințelor actuale în contextul digitalizării accelerate prin care se insistă pe consolidarea rezilienței și predictibilitatea funcțională a sistemului de educație în era digitală. |
||||||
Cuvinte-cheie comunități educaționale, digitalizării accelerate, organizații care învață, învățarea din experiență, învățarea de la alții, investiţii., educational communities, accelerated digitization, learning organizations, learning from experience, learning from others, investments. |
||||||
|