Articolul precedent |
Articolul urmator |
466 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 14:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 GEORGESCU, Maria. Abordări teoretico-practice în educația elevilor cu tulburări de învățare. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 29 octombrie 2021, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2021, Vol.39, pp. 86-91. ISBN 978-606-685-744-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere Vol.39, 2021 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere" Iași, România, Romania, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
JEL: I 21 | ||||||
Pag. 86-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Steele (2005) discusses the fact that in the field of education and, especially, of special |
||||||
Cuvinte-cheie behaviorism, constructivism, difficulties, education, learning |
||||||
|