Aspecte metodologice ale studiului mediului concurenţial pe piaţa produselor de importanţă socială în RM
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
908 3
Ultima descărcare din IBN:
2020-01-09 14:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[338+339.137.2](478) (1)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2939)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
SM ISO690:2012
MAXIM, Ion, CĂRARE, Viorica. Aspecte metodologice ale studiului mediului concurenţial pe piaţa produselor de importanţă socială în RM. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 3, pp. 77-86. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1857-4130

Aspecte metodologice ale studiului mediului concurenţial pe piaţa produselor de importanţă socială în RM
CZU: [338+339.137.2](478)

Pag. 77-86

Maxim Ion1, Cărare Viorica2
 
1 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova,
2 Agenţia Naţională de Presă „Moldova-PRES“
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2013


Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-14450</doi_batch_id>
<timestamp>1714191111</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
<registrant>Institutul Naţional de Cercetări Economice al AŞM</registrant>
</head>
<body>
<journal>
<journal_metadata>
<full_title>Economie şi Sociologie</full_title>
<issn media_type='print'>18574130</issn>
</journal_metadata>
<journal_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2011</year>
</publication_date>
<issue>3</issue>
</journal_issue>
<journal_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Aspecte metodologice ale studiului mediului concurenţial pe piaţa produselor de importanţă socială în RM</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Ion</given_name>
<surname>Maxim</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Viorica</given_name>
<surname>Cărare</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2011</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>77</first_page>
<last_page>86</last_page>
</pages>
</journal_article>
</journal>
</body>
</doi_batch>