Articolul precedent |
Articolul urmator |
484 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 11:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (94) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 REPEȘCO, Gabriela. Aspecte metodologice ale dezvoltării gândirii independente în contextul învățării transformative. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 260-268. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 260-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se elucidează aspectele metodologice ale dezvoltării gândirii independente în condițiile învățării transformative. Se argumentează semnificația paradigmei constructiviste în conceptualizarea strategiilor cognitive și metacognitive ce stimulează gândirea independentă, implicit o serie de tehnici pentru fiecare fază a învățării transformative care le urmează subiectul în procesul de transformare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învățare transformativă, fazele învățării, gândire independentă, strategii, tehnici, learning, transformative learning, learning phases, independent thinking, Strategies, techniques |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Repeșco, G.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol se elucidează aspectele metodologice ale dezvoltării gândirii independente în condițiile învățării transformative. Se argumentează semnificația paradigmei constructiviste în conceptualizarea strategiilor cognitive și metacognitive ce stimulează gândirea independentă, implicit o serie de tehnici pentru fiecare fază a învățării transformative care le urmează subiectul în procesul de transformare.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article elucidates the methodological aspects of the development of independent thinking in the conditions of transformative learning. It argues the significance of the constructivist paradigm in conceptualizing cognitive and metacognitive strategies that stimulate independent thinking, implicitly a series of techniques for each phase of transformative learning that follows the subject in the process of transformation.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 1) 260-268</dc:source> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>învățare transformativă</dc:subject> <dc:subject>fazele învățării</dc:subject> <dc:subject>gândire independentă</dc:subject> <dc:subject>strategii</dc:subject> <dc:subject>tehnici</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>transformative learning</dc:subject> <dc:subject>learning phases</dc:subject> <dc:subject>independent thinking</dc:subject> <dc:subject>Strategies</dc:subject> <dc:subject>techniques</dc:subject> <dc:title>Aspecte metodologice ale dezvoltării gândirii independente în contextul învățării transformative</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>