Articolul precedent |
Articolul urmator |
333 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 19:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:37.016+372.853 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POPESCU, Tatiana. Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM). In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 58-62. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.2:37.016+372.853 | ||||||
Pag. 58-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul material încearcă o abordare teoretico-practică generală a implementării în procesul de predare-învățare a inter/transdisciplinarității la disciplina fizică. În studiul acestei discipline fiind o condiție importantă şi exemplificarea lor în cadrul unui proiect educațional la fizică. Promovarea interdisciplinarităţii și transdisciplinarității constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Abordarea STEAM le integrează într-o paradigma de învățare coerentă bazată pe aplicații din lumea reală. Acest model învață să cunoști, să faci, să trăiești alături de alții, să fii, să devii. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, proiect educațional, educație STEAM., interdisciplinarity, transdisciplinarity, educational project, STEAM education. |
||||||
|