Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
333 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 19:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2:37.016+372.853 (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
POPESCU, Tatiana. Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM). In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 58-62. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Implementarea inter/transdisciplinarității în procesul de predare-învățare a fizicii (concept STEAM)

CZU: 001.2:37.016+372.853

Pag. 58-62

Popescu Tatiana
 
Instituția Publică Liceul Teoretic cu Profil Sportiv nr.2
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

Prezentul material încearcă o abordare teoretico-practică generală a implementării în procesul de predare-învățare a inter/transdisciplinarității la disciplina fizică. În studiul acestei discipline fiind o condiție importantă şi exemplificarea lor în cadrul unui proiect educațional la fizică. Promovarea interdisciplinarităţii și transdisciplinarității constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Abordarea STEAM le integrează într-o paradigma de învățare coerentă bazată pe aplicații din lumea reală. Acest model învață să cunoști, să faci, să trăiești alături de alții, să fii, să devii.

The present material tries a general theoretical-practical approach of the implementation in the teaching-learning process of inter / transdisciplinarity to the physical discipline. In the study of this discipline being an important condition and their exemplification in an educational project in physics. Promoting interdisciplinarity and transdisciplinarity is a defining element of the progress of knowledge. The STEAM approach integrates them into a coherent learning paradigm based on real-world applications. This model learns to know, to do, to live with others, to be, to become.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, proiect educațional, educație STEAM.,

interdisciplinarity, transdisciplinarity, educational project, STEAM education.