Articolul precedent |
Articolul urmator |
1605 243 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 07:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.3004 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 GULEAC, Lucia. Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matemática. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 92-96. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.3004 | ||||||
Pag. 92-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea abordează necesitatea implementării educaţiei STEM /STEAM în contextul procesului educational la disciplina matematică. În învăţământul gimnazial și liceal, soluţiile STEAM vin să sporească progresul instructiv-educativ prin punerea accentului pe învăţare în bază de proiect şi pe gândirea de tip design, iar spaţiile inovative de tip ASQ sau Canva oferă o legătură strânsă cu cerinţele şi procesele reale de pe piaţa muncii, având ca finalitate un absolvent de calitate, care se poate angaja şi integra uşor în societate, punând în lumină modelul activităților STEM în proiectele la matematică ale elevilor și are implicații pentru promovarea integrării STEM în învățământul gimnazial/liceal. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEM și STEAM, competenţe digitale, învăţare în bază de proiect, ASQ, Canva ., STEM and STEAM education, digital competencies, project-based learning, ASQ, Canva. |
||||||
|