Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matemática
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1605 243
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 07:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.3004 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
GULEAC, Lucia. Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matemática. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 92-96. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Educația STEM și STEAM în procesul educațional la matemática

CZU: 37.016:371.3004

Pag. 92-96

Guleac Lucia
 
Liceul Internat Republican cu Profil Sportiv
 
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2021


Rezumat

Lucrarea abordează necesitatea implementării educaţiei STEM /STEAM în contextul procesului educational la disciplina matematică. În învăţământul gimnazial și liceal, soluţiile STEAM vin să sporească progresul instructiv-educativ prin punerea accentului pe învăţare în bază de proiect şi pe gândirea de tip design, iar spaţiile inovative de tip ASQ sau Canva oferă o legătură strânsă cu cerinţele şi procesele reale de pe piaţa muncii, având ca finalitate un absolvent de calitate, care se poate angaja şi integra uşor în societate, punând în lumină modelul activităților STEM în proiectele la matematică ale elevilor și are implicații pentru promovarea integrării STEM în învățământul gimnazial/liceal.

This study spouts the relevance of STEM and STEAM education in the context of the educational process. For gymnasial and lyceum education, STEAM solutions enhance the teaching and learning processes with a specific accent on project-based learning and design thinking methodology. Moreover, innovative spaces, such as ASQ and Canva, can link the education system to job market needs, sheding light on the pattern of STEM activities in students’ science projects, and has implications for promoting STEM integration in gymnasial and lyceum education.

Cuvinte-cheie
educaţie STEM și STEAM, competenţe digitale, învăţare în bază de proiect, ASQ, Canva .,

STEM and STEAM education, digital competencies, project-based learning, ASQ, Canva.