Articolul precedent |
Articolul urmator |
927 122 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 04:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.3004 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3911) |
SM ISO690:2012 GULEAC, Lucia. Metodologia realizării conexiunilor transdisciplinare în cadrul studierii matematicii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 97-100. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.3004 | ||||||
Pag. 97-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dinamica socială a ultimelor decenii aduce în faţa lumii contemporane o serie de provocări, faţă de care domeniul educaţiei nu poate ramâne indiferent.Transdisciplinaritatea este o abordare nouă în predareînvăţare, iar abordările transdisciplinare care împlică disciplina Matematica pun elevii în situaţia de a utiliza cunoştinţele matematice în alte contexte decât cele propriu-zise, descoperind astfel elevilor utilitatea matematicii. Astfel, motivaţia elevilor pentru învăţarea matematicii creşte. ,,Învăţarea centrată pe copil este o abordare a educaţiei care se focusează pe nevoile elevului, şi nu pe ale celorlaţi actanţi ai procesului educaţional, cum ar fi profesorii ori administraţia instituţiei,” (C.Rogers) |
||||||
Cuvinte-cheie transdisciplinaritate, matematică, utilitate, motivația elevilor, dinamica socială., transdisciplinarity, mathematics, utility, student motivation, social dynamics. |
||||||
|