Activități și produse de învățare STEM la disciplina biologie în învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
468 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 14:31
SM ISO690:2012
PLACINTA, Daniela. Activități și produse de învățare STEM la disciplina biologie în învățământul general. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.3, pp. 149-156. ISBN 978-9975-76-348-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.3, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Activități și produse de învățare STEM la disciplina biologie în învățământul general


Pag. 149-156

Placinta Daniela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

Biology learning activities and products are a component part of the educational process, based on the active involvement of students in various learning contexts. The STEM / STEAM projects, attributed to the key competence in the field of science, technology, engineering and mathematics, recommended by the Council of the European Union, in 2018, are correlated to methodological aspects relevant to the educational approaches to the given discipline.

Cuvinte-cheie
STEM / STEAM projects, biology, learning, learning activity, learning products.