Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 14:31 |
SM ISO690:2012 PLACINTA, Daniela. Activități și produse de învățare STEM la disciplina biologie în învățământul general. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.3, pp. 149-156. ISBN 978-9975-76-348-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 149-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Biology learning activities and products are a component part of the educational process, based on the active involvement of students in various learning contexts. The STEM / STEAM projects, attributed to the key competence in the field of science, technology, engineering and mathematics, recommended by the Council of the European Union, in 2018, are correlated to methodological aspects relevant to the educational approaches to the given discipline. |
||||||
Cuvinte-cheie STEM / STEAM projects, biology, learning, learning activity, learning products. |
||||||
|