Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 19:00 |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Monica-Maria. Metode interactive de predare-învățare la disciplina istorie. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 207-217. ISBN 978- 9975-76-347-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 207-217 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article we aim to present interactive teaching-learning methods in the discipline of history. Interactivity offers today the history lesson a dinamic, stimulating, activating environment, which helps the student to learn collaboratevly, to be „co-participant” and „co-responsible” with the teacher gives him the opportunity to self-know and to prepare for autonomous learning and lifelong education. |
||||||
Cuvinte-cheie interactive methods, the critic student, the creative student |
||||||
|