Metode interactive de predare-învățare la disciplina istorie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
486 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 19:00
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria. Metode interactive de predare-învățare la disciplina istorie. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 207-217. ISBN 978- 9975-76-347-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.2, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Metode interactive de predare-învățare la disciplina istorie


Pag. 207-217

Mihăilă Monica-Maria12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

In this article we aim to present interactive teaching-learning methods in the discipline of history. Interactivity offers today the history lesson a dinamic, stimulating, activating environment, which helps the student to learn collaboratevly, to be „co-participant” and „co-responsible” with the teacher gives him the opportunity to self-know and to prepare for autonomous learning and lifelong education.

Cuvinte-cheie
interactive methods, the critic student, the creative student