Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
269 0 |
SM ISO690:2012 КОСТАКИ, Георге, БОРШЕВСКИЙ, Андрей. Демократическая гражданственность и роль гражданского общества в ее продвижении . In: Supremația Dreptului, 2017, nr. 4, pp. 13-21. ISSN 2345-1971. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Supremația Dreptului | ||||||
Numărul 4 / 2017 / ISSN 2345-1971 /ISSNe 2587-4128 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
«Educația cetățeniei democratice» înseamnă educație, formare, informare, practică și activități direcționate prin transmitere de cunoștințe, aptitudini și înțelegere studenților, dezvoltarea atitudinilor și comportamentului, sporirea capacității acestora de a-și exercita și proteja drepturile democratice și responsabilitățile în societate, să aprecieze diversitatea și să joace un rol activ în viața democratică, în scopul promovării și protejării democrației și a statului de drept (Carta Consiliului Europei privind educația cetățeniei democratice și educația în domeniul drepturilor omului). Acest articol a fost elaborat de Institutul pentru Democrație (Moldova). Acest articol este fi nanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului de consolidare a încrederii reciproce - CBM IV. Opiniile exprimate în articol nu refl ectă neapărat punctele de vedere ale Uniunii Europene. |
||||||
Cuvinte-cheie cetățenie democratică, educație civică, ONG-urile, drepturile omului, democraţie, activitate civică, Carta Consiliului Europei privind educația cetățeniei democratice și educația în domeniul drepturilor omului, democratic citizenship, civic education, NGOs, human rights, democracy, civic engagement, the Council of Europe Charter on Education for Democratic Citizenship and Human Rights Education, демократическая гражданственность, гражданское образование, НПО, права человека, демократия, гражданская активность, Хартия Совета Европы о воспитании демократической гражданственности и образовании в области прав человека |
||||||
|