Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-09-07 12:45 |
SM ISO690:2012 DARAWSHA, Ahlam, SIROTA, Julia. Empirical study of teacher’s influence on pupils ‘motivation. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 90-93. ISBN 978-9975-50-215-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE" Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 90-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The described research studied the elementary school teacher's influence components on students' learning motivation. In this research, the authors intended to compare between a ―difficult‖ group of pupils (called the treatment group) to the ―usual‖, ‖easy‖ group (called the control group).In order to understand what are school perception differences between the groups, a questionnaire was designed, distributed to both groups and analyzed. This tool helped the researchers to understand and diagnose possible problems of lack of motivation, which in turn can help in building an appropriate intervention program to solve the problems revealed. |
||||||
Cuvinte-cheie motivation to study, teachers, pupils, questionnaire, Diagnosis |
||||||
|