Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
393 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-07 17:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.048.4:371.12 (2) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 SAVVA, Marianna. Clubul ,,viitorul pedagog” ca concept și ca formă specifică de ghidare a elevilor în cariera didactică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 136-142. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.136-142 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.136-142 | ||||||
CZU: 37.048.4:371.12 | ||||||
Pag. 136-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol prezentăm concepția Clubului „Viitorul Pedagog”. Acest proiect presupune crearea unui club la nivelul instituției de învățământ general și are ca misiune generală crearea condițiilor şi mecanismelor de ghidare a elevilor în cariera didactică ca factor de formare a resurselor umane în domeniul educațional. Astfel, evidențiem anumite prevederi privind constituirea și funcționalitatea acestui club la nivel școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie clubul „Viitorul Pedagog”, carieră didactică, ghidarea în cariera didactică, "Future Teacher" club, Teaching career, guidance in teaching career |
||||||
|