Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 10:47 |
![]() CALIGA, Marina, DONCIU, Tamara. Rolul jocului muzical în educaţia artistică a copiilor. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 18-19. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 18-19 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acționînd asupra simţurilor copiilor, muzica trezeşte în el dorinţa de mişcare. Ținînd cont de această influenţă, mişcările se folosesc ca mijloc de adîncire a impresiilor muzicale. Astfel, prin jocul muzical-didactic se formează pri-ceperi şi deprinderi muzicale, deoarece menţine interesul şi atenţia în timpul lecţiei, dezvoltă auzul, îndeamnă la activitate, curaj, calităţile intelectuale, şi uşurează integrarea în diferite activităţi muzical-didactice. În acest articol propunem cîteva tipuri de jocuri muzical-didactice: jocuri muzical-melodice, ritmice, mişcări suge-rate de textul muzical, jocuri dansante, armonico-polifonice, jocuri spectacol. |
||||||
Cuvinte-cheie jocuri muzical-didactice, activitate, educația artistică, musical didactic games, activity, artistic education |
||||||
|