Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-16 11:59 |
SM ISO690:2012 ŢURCAN, Elena. Cercetătorii domeniului muzical-pedagogic pe itinerarul ştiinţific mondial. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 18. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 18-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea cercetării ştiinţifice este importantă pentru dezvoltarea ştiinţei şi a tehnologiilor, pentru comunicarea ştiinţifică, stabilirea cheltuielilor instituţiilor de cercetare şi a bibliotecilor, determinarea poziţiei universităţilor în clasamentele internaționale. Studiul scientometric, prezentat în acest articol, reprezintă evaluarea cercetări-lor ştiinţifice ale profesorilor de la Catedra de educaţie artistică şi arte prin progra-mul Publish or Perish. De asemenea, sunt evidenţiate cele mai citate articole din publicaţiile seriale instituţionale şi internaţionale: Artă şi educaţie artistică; Anuar ştiinţific: Muzică, Teatru, Arte Plastice; Review of artistic education în baza softu-lui, precum şi aprecierea revistelor prin măsurările din Publish or Perish. |
||||||
Cuvinte-cheie Publish or Perish, cercetare ştiinţifică, Catedra de educaţie artisti-că şi arte, metode de evaluare a cercetărilor, reviste universitare, citare, factor de im-pact, Indice h (Hirsch), Indicele g (Egghe), h contemporan, hI indicelui individual, Publish or Perish, scientific research, Chair of Art Education and Arts, methods of evaluation of research, academic journals, impact factor, citation, index h (Hirsch), the index g (Egghe), contemporary h, individual index hl |
||||||
|