Articolul precedent |
Articolul urmator |
262 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-10-23 07:51 |
SM ISO690:2012 ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Strategia dezvoltării creativității artistico-plastice la elevi/studenți privind criterii de stimulare și formare ale atitudinilor artistice. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 10-11. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 10-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea creativității artistico-plastice la elevi / studenți prevede sistematizarea, determinarea și descrierea detaliată a criteriilor de stimulare și for-mare ale atitudinilor artistice. Atitudinile artistice oglindesc procese psihologice ale elevilor/studenților în procesul de creație și contribuie la elaborarea lucrărilor de creaţie. Creația (lucrările de creație) implică iniţial o experienţă vizuală, care presu-pune parcurgerea ulterioară a etapelor specifice procesului creator în domeniul arte-lor plastice şi se finalizează printr-o formă materială a produsului creator, obţinută prin intermediul unor mijloace specifice de limbaj plastic şi tehnici din domeniul metodologiei artelor plastice. Lucrarea plastică elaborată în procesul de creaţie este rezultatul unei experienţe, al percepţiei vizuale, prin implicarea nemijlocită a perso-nalităţii creatoare în activităţile de, studiere, analiza şi descoperire a lumii vizuale, care constituie rezultatul unei investigaţii si cercetări metodice având drept obiectiv relaţiile dintre elementele plastice, formele plastice, simbolurile şi semnificaţia lor. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, creativitate artistico-plastică, criterii de stimulare/formare, atitudini artistice, strategy, artistic creativity, criteria incentive / training, artistic attitudes |
||||||
|