Articolul precedent |
Articolul urmator |
309 0 |
SM ISO690:2012 BULARGA, Tatiana. Praxiologia inovativ-artistică: abordare de sistem. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 7-8. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul practicii învățământului artistic din Republica Moldova ne dovedește destul de convingător că între teoria și praxiologia artistică există o discrepanță considerabilă, fapt care afectează managementul implementării unei praxiologii inovaționale, adică de formare prin inovare. Dezideratul implementării unei praxiologii formativ-inovaționale în învățământul artistic național nu este un capriciu al momentului și nici un demers de ordin pur teoretic, ci este o necesitate vitală, practică care vizează mobilizarea tuturor resurselor umane spre a schimba atât viziunea integrativ-profesională a cadrelor didactice, cât și responsabilitatea nemijlocită a acestora pentru calitatea acțiunilor întreprinse zi de zi cu actorii pro-cesului de formare. Praxiologia inovativ-artistică este destinată pedagogului-practician din dome-niul învățământului artistic pentru a orienta acțiunea acestuia spre: proactivitate, centrare valorică, introdeschidere artistică, creativitate și succes personal/public. Conținuturile lucrării vor avea o rezonanță pozitivă în rândul studenților, maste-ranzilor, doctoranzilor și tuturor cadrelor didactice din sistemul educațional-artistic. |
||||||
Cuvinte-cheie praxiologia inovativă, învățământul artistic național, imple-mentare, proactivitate, centrare valorică, succes, procesul de formare, participanții procesului de formare, innovative praxeology, national artistic education, Deployment, proactivity, value, success, formation process, the participants of the formation process |
||||||
|