Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091 (27) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Irina, MOVILEANU, Elena, LAZAREV, Natalia. Evaluarea, promovarea, monitorizarea și dezvoltarea programului de mobilitate academică în ÎPT. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 47-50. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036170 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036170 | ||||||
CZU: 377.091 | ||||||
Pag. 47-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interesul pentru procesul de mobilitate academică este determinat de globalizarea învățământului. În cazul Republicii Moldova, o prerogativă definitorie devine creșterea eficienței în domeniul cercetării și inovării, prin stimularea realizării programelor de mobilitate. Deși în învățământul superior se atestă o constantă valorică în raport cu conceptul de mobilitate, în învățământul profesional tehnic este necesară o intervenție în vederea inițierii/monitorizării/intensificării acestui proces. Astfel, articolul vizează desfășurarea unui șir de măsuri valide pentru eficientizarea programelor de mobilitate în ÎPT, sporind impactul social și relevanța economică a conceptului. |
||||||
Cuvinte-cheie mobilitate academică, evaluare, performanţă, platformă educațională, entitate, cadru de politici, academic mobility, educational process, evaluation, performance, educational platform, entity, policy framework |
||||||
|