Articolul precedent |
Articolul urmator |
303 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 23:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.111'243 (1) |
Organizarea instruirii (539) |
Limba engleză (679) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Eugenia. Applying role play to teaching english the students for non-specific purposes. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 84-88. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:811.111'243 | ||||||
Pag. 84-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the possibility and ways of applying role plays to teaching students a foreign language for non-specific purposes. Advantages and disadvantages of this method are provided and the main elements and features of using role plays while teaching English are analyzed. |
||||||
Cuvinte-cheie role play, motivation, collaboration, simulation, Competition, conflict, active vocabulary |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-134826</doi_batch_id> <timestamp>1714807753</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <isbn>978-9975-56-604-9</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Applying role play to teaching english the students for non-specific purposes</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Eugenia</given_name> <surname>Florea</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>84</first_page> <last_page>88</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>