Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 20:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091:004 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 COCEAŞ, Sergiu. Trecerea rapidă la studii la distanţă: dezvoltarea competenţelor digitale ale cadrelor didactice din ÎPT. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 44-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718779 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718779 | ||||||
CZU: 377.091:004 | ||||||
Pag. 44-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează aspecte ale instruirii la distanţă şi importanţa formării competenţelor digitale. Autorul propune un studiu de caz cu privire la experienţa trecerii la instruirea online în învăţământul profesional tehnic |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ profesional tehnic, competenţe digitale, instruire online, TIC, technical vocational education, Digital skills, online, ICT |
||||||
|