Trecerea rapidă la studii la distanţă: dezvoltarea competenţelor digitale ale cadrelor didactice din ÎPT
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
357 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 20:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.091:004 (1)
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (266)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4103)
SM ISO690:2012
COCEAŞ, Sergiu. Trecerea rapidă la studii la distanţă: dezvoltarea competenţelor digitale ale cadrelor didactice din ÎPT. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 44-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718779
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455

Trecerea rapidă la studii la distanţă: dezvoltarea competenţelor digitale ale cadrelor didactice din ÎPT

A Fast Transition to Distance Studies: Developing the Digital Skills of Teachers in TVET Institutions

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718779
CZU: 377.091:004

Pag. 44-46

Coceaş Sergiu
 
Centrul de Excelență în Construcții
 
Disponibil în IBN: 6 iulie 2021


Rezumat

Articolul abordează aspecte ale instruirii la distanţă şi importanţa formării competenţelor digitale. Autorul propune un studiu de caz cu privire la experienţa trecerii la instruirea online în învăţământul profesional tehnic

The article addresses aspects of distance learning and the importance of digital skills training. The author proposes a case study on the experience of switching to online training in technical vocational education.

Cuvinte-cheie
învățământ profesional tehnic, competenţe digitale, instruire online, TIC,

technical vocational education, Digital skills, online, ICT