Valorificarea relației valoare-educație în contextul integrării național-europene
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
272 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-30 00:43
SM ISO690:2012
BÂLICI, Veronica. Valorificarea relației valoare-educație în contextul integrării național-europene. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 254-257. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Valorificarea relației valoare-educație în contextul integrării național-europene


Pag. 254-257

Bâlici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 iunie 2021


Rezumat

Our integration in the European space – a natural tendency, as we have a common heritage and a common cultural model - must be seen through the theory of relations, which refers to the system notion, comprising a systemic amount of interdependent objects. European integration cannot be conceived without the feeling of national value, as only lived educational values are educative. This makes clear the assertion that European integration is national-European, as national values also inscribe themselves in the concept of national-European values.