Articolul precedent |
Articolul urmator |
320 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-27 17:51 |
SM ISO690:2012 BRICEAG, Silvia. Strategii de dezvoltare a capacităţii de comunicare empatică părinte-copil (cazul copilului cu CES)p. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 244-249. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 244-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper presents several categories of parents who raise and educate children with SEN, development strategies of empathic communication in rapport parent-child (if the child is with SEN), it describes the performant ale functions of empathy in the relationship parent - child with SEN. (SEN- special educational needs) |
||||||
|