Strategii de dezvoltare a capacităţii de comunicare empatică părinte-copil (cazul copilului cu CES)p
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
320 27
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-27 17:51
SM ISO690:2012
BRICEAG, Silvia. Strategii de dezvoltare a capacităţii de comunicare empatică părinte-copil (cazul copilului cu CES)p. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 244-249. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Strategii de dezvoltare a capacităţii de comunicare empatică părinte-copil (cazul copilului cu CES)p


Pag. 244-249

Briceag Silvia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

This paper presents several categories of parents who raise and educate children with SEN, development strategies of empathic communication in rapport parent-child (if the child is with SEN), it describes the performant ale functions of empathy in the relationship parent - child with SEN. (SEN- special educational needs)