Articolul precedent |
Articolul urmator |
309 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-14 08:53 |
SM ISO690:2012 ПОДГОРОДЕЦКАЯ, Лариса. Психологические особенности неуспевающих учащихся: диагностика и коррекция. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 232-238. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 232-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The authors discuss the problem of the psychological causes of school failure pupils . Gives klassifikatsiyutipov underachieving pupils , it describes the most common causes neuspevaemosti.Avtor predlagaea tested memory and thinking methods of diagnosis schoolchildren. It gives examples of correctional programs. |
||||||
|