Reprezentările sociale – premisă a comunicării pedagogice tolerante
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
246 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 12:02
SM ISO690:2012
ŞOVA, Tatiana, ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Reprezentările sociale – premisă a comunicării pedagogice tolerante. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 23-27. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Reprezentările sociale – premisă a comunicării pedagogice tolerante


Pag. 23-27

Şova Tatiana1, Țurcan-Balţat Lilia2
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

The study presents a scientific discourse on social representations oriented development tolerant communication. Valuable in this regard, teaching and communication peculiarities are structural components of communicative competence for determining the emotional issues in an educational context.