Articolul precedent |
Articolul urmator |
246 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 12:02 |
SM ISO690:2012 ŞOVA, Tatiana, ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Reprezentările sociale – premisă a comunicării pedagogice tolerante. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 23-27. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 23-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The study presents a scientific discourse on social representations oriented development tolerant communication. Valuable in this regard, teaching and communication peculiarities are structural components of communicative competence for determining the emotional issues in an educational context. |
||||||
|