Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-05 11:02 |
![]() STANDAVID, Beatrice Maria. Importanța cercurilor de elevi în educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 228-232. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 228-232 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Applied technical circles, or the creative circles are an attractive way of involving children with CES in activities, together with other students. There are several types of circles, depending on their purpose. Formula presentation circles is in the modern sense, interactive one, starting from concrete issues, using worksheets, teaching software, books and teaching materials recently appeared. |
||||||
|