Articolul precedent |
Articolul urmator |
292 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 12:54 |
SM ISO690:2012 BACALÎM, Alina. Particularităţile utilizării blog-ului în procesul didactic. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 85-88. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 07, Vol.1, 2012 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 85-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The construction proces of knowledge focus on collaboration and interaction. Although the third millennium is characterized by major changes in the information and communication techno-logies, this interaction can be achieved by implementing a Web2.0 interactiv tool as the blog. The possi-bilities of this tool as a learning environment is designed for a constructivist pedagogical approach. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Particularităţile utilizării blog-ului în procesul didactic"> <meta name="citation_author" content="Bacalîm Alina"> <meta name="citation_publication_date" content="2012"> <meta name="citation_collection_title" content="Interuniversitaria"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 07, Vol.1"> <meta name="citation_firstpage" content="85"> <meta name="citation_lastpage" content="88"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/85-88_37.pdf">