Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1145 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 23:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.62 (267) |
Psihologie socială (990) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Impactul schimbărilor societale asupra comportamentului individual și social. In: Moldoscopie, 2021, nr. 1(92), pp. 112-118. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2021.1(92).10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 1(92) / 2021 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2021.1(92).10 | ||||||
CZU: 316.62 | ||||||
Pag. 112-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările sociale constituie rezultatul provocărilor societale care se referă la acțiunile profunde, durabile și neliniare și rezultatul acestora asupra mediului, societății și individului. Impactul schimbărilor societale asupra comportamentului uman și social nu este univoc, iar comprehensiunea acestuia depinde de metodologia cercetării. Pentru această lucrare este aplicată descrierea fenomenologică – metodă care se referă la experiența trăită în imediatul existențial din perspectiva esenței fenomenelor. Datele cercetării reprezintă rezultatul aplicării unui chestionar online elaborat cu Google Form pe un eșantion de 158 respondenți. Rezultatele obținute permit a descrie impactul schimbărilor societale asupra comportamentului uman și social prin specificul fenomenului “educație globală”: diversificarea formelor de organizare a procesului de învățământ; discursul interactiv – metodă eficientă de predare; prioritizarea metodelor acționale; utilizarea secvențelor audio /video în mesajul profesorului; problematica evaluării informatizate; tematica cursurilor de formare continuă și necesitatea într-un portal interactiv pentru cadre didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie provocări societale, schimbări societale, COVID-19, învăţământ online, predare distanțată, comportament individual, comportament social, societal challenges, societal changes, COVID-19, online education, remote teaching, individual behavior, social behavior, défis sociétaux, changements sociétaux, COVID-19, éducation online, enseignement à distance, comportement individuel, comportement social, социальные вызовы, социальные изменения, COVID-19, онлайн-образование, дистанционное обучение, индивидуальное поведение, социальное поведение |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-133027</doi_batch_id> <timestamp>1715129193</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Moldoscopie</full_title> <issn media_type='print'>18122566</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>1(92)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Impactul schimbărilor societale asupra comportamentului individual și social</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Elena</given_name> <surname>Railean</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>112</first_page> <last_page>118</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.52388/1812-2566.2021.1(92).10</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>