Articolul precedent |
Articolul urmator |
358 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 09:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (948) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 TUDOR, Gabriel I.. Intervenția psihoterapeutică la adolescenții care utilizează în exces dispozitivele smart. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 4, pp. 112-124. ISBN 978-9975-46-424-6. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 4, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 112-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
It is becoming increasingly obvious that, along with the undeniable advantages that smart devices bring to our lives, they also bring a number of major problems with reflection in the psyche and user behavior. Current studies are increasingly drawing attention to behavioral disorders that occur to over-users of these devices, among whom the most vulnerable to excessive use and addiction are adolescents. For healthcare systems and therapists, another challenge has emerged today: identification of appropriate intervention tools. |
||||||
Cuvinte-cheie excessive use, smart devices, adolescent, addiction, behavioral disorders, intervention., utilizare excesivă, dispozitive smart, adolescent, dependenţă, tulburări de comportament, intervenție. |
||||||
|