Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-25 14:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (152) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 MÎRZENCO, Tatiana. Coordonate ale evaluării școlare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 109-118. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 109-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The evaluation appears not as an activity added to the teaching-learning process but as an integral part of the learning process. Critical evaluation, being an actuality in the teachinglearning process, which resides in the improvement of the results obtained individually or in a group, contributing to the motivation for learning. The authentic evaluation approach envisages training the assessment of functional competencies necessary for the student alive. So between teaching, learning and evaluation there is a dynamic interdependence whose relations or relationships tend to crystallize into interdependence: formative-forming-self-forming. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, critical evaluation, self, genuine evaluation., evaluare, evaluare criterială, autoevaluare, evaluarea autentică. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Mîrzenco, T.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>The evaluation appears not as an activity added to the teaching-learning process but as an integral part of the learning process. Critical evaluation, being an actuality in the teachinglearning process, which resides in the improvement of the results obtained individually or in a group, contributing to the motivation for learning. The authentic evaluation approach envisages training the assessment of functional competencies necessary for the student alive. So between teaching, learning and evaluation there is a dynamic interdependence whose relations or relationships tend to crystallize into interdependence: formative-forming-self-forming.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articolul de față, evaluarea apare nu ca o activitate supraadăugată procesului de predare-învățare, ci ca o parte integrantă a procesului de învățământ. Evaluarea criterială, fiind o actualitate în procesul de predare-învățare, care rezidă în îmbunătăţirea rezultatelor obţinute individual sau în grup, contribuie la motivarea pentru învăţare. Abordarea de evaluare autentică are în vedere formarea – evaluarea de competenţe funcţionale necesare elevului în viaţă. Între predare, învăţare şi evaluare există o interdependenţă dinamică, care tinde să se cristalizeze într-o interdependenţă formativ-formatoare-autoformatoare.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. (Vol.18, Partea 2) 109-118</dc:source> <dc:subject>evaluation</dc:subject> <dc:subject>critical evaluation</dc:subject> <dc:subject>self</dc:subject> <dc:subject>genuine evaluation.</dc:subject> <dc:subject>evaluare</dc:subject> <dc:subject>evaluare criterială</dc:subject> <dc:subject>autoevaluare</dc:subject> <dc:subject>evaluarea autentică.</dc:subject> <dc:title>Coordonate ale evaluării școlare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>