Articolul precedent |
Articolul urmator |
401 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 09:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.5 (21) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Ana. Formarea capacităților de autoreglare a activității copiilor cu tulburări din spectrul autist. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 90-99. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.5 | ||||||
Pag. 90-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the main thesis concerning the importance of building self-regulatory capacities for activities and create necessary abilities to socially integrate the children with handicap from the autistic spectrum. This subject is very addressed presently on the national and international scale. It mainly targets the development of functional communication skills in order to facilitate the child’s integration in various circumstances and different environments. The interdisciplinary nature of the approached subject covers the special psychopedagogy field with hints to educational and psychiatric fields, evaluation and intervention, language and communication psychology, the child abnormal development, and in critical situations of malfunction in the communicational process. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, psychological development, integration technics, psychopedagogic approach., autism, dezvoltare psihică, tehnici de integrare, metode de abordare psihopedagogică. |
||||||
|