Importanța educației ca factor predominant al educabilității în contextul adaptării și integrării școlare a copiilor cu dizabilități
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
415 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-23 00:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1 (175)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
CURILOV, Svetlana. Importanța educației ca factor predominant al educabilității în contextul adaptării și integrării școlare a copiilor cu dizabilități. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 57-67. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Importanța educației ca factor predominant al educabilității în contextul adaptării și integrării școlare a copiilor cu dizabilități

CZU: 376.1

Pag. 57-67

Curilov Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

The decisive factor in successfully achieving access to common learning environments and the process of adaptation and school integration of children with disabilities is the appropriate education. Structured educational actions and formative influences harness the child's potential and provide a complex development

Factorul determinant al realizării cu succes a accesului la medii comune de învățare și, respectiv, a procesului de adaptare și integrare școlară a copiilor cu dizabilități sunt condițiile de educație adecvate. Acțiunile educaționale structurate și influențele formative valorifică potențialul copilului și-i asigură o dezvoltare complexă.

Cuvinte-cheie
children with disabilities, educability, education