Articolul precedent |
Articolul urmator |
415 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-23 00:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (175) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 CURILOV, Svetlana. Importanța educației ca factor predominant al educabilității în contextul adaptării și integrării școlare a copiilor cu dizabilități. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 57-67. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 57-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The decisive factor in successfully achieving access to common learning environments and the process of adaptation and school integration of children with disabilities is the appropriate education. Structured educational actions and formative influences harness the child's potential and provide a complex development |
||||||
Cuvinte-cheie children with disabilities, educability, education |
||||||
|