Stima de sine și bullying-ul la elevii de vârstă adolescentină – demersul psihoterapeutic de familie (studiu de caz)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1414 326
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 21:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[159.922.8:37.018] (1)
Psihologie (3397)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
POPA, Rodica. Stima de sine și bullying-ul la elevii de vârstă adolescentină – demersul psihoterapeutic de familie (studiu de caz). In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 148-152. ISBN 978-9975-50-246-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții
Vol.1, 2020
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții"
Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019

Stima de sine și bullying-ul la elevii de vârstă adolescentină – demersul psihoterapeutic de familie (studiu de caz)

CZU: [159.922.8:37.018]

Pag. 148-152

Popa Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 mai 2021


Rezumat

In the current study we are taking care of the teenagers therapy predisposed to bullying type behaviors. We pay attention a 14-year-old student claimed to the school management because he is daily bullying a colleague with very good teaching results and that’ s why appre-ciated by teachers. We are presentig in summary 10 sessions of psychotherapy made with this teenager but also toghether with him and his parents. We started from the prerequisite that be-sides low self-esteem, another cause of aggressive behavior in school there is at the family level.

Cuvinte-cheie
bullying, family psychotherapy, self-esteem, affective mechanisms, aggressive behavior, life skills, therapeutic program.