Tratarea diferențiată a școlarilor mici
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
349 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-01 16:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.1.015.3 (5)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154)
SM ISO690:2012
CHIRESCU, Loredana. Tratarea diferențiată a școlarilor mici. In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 71-73. ISBN 978-9975-50-246-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții
Vol.1, 2020
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții"
Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019

Tratarea diferențiată a școlarilor mici

CZU: 373.1.015.3

Pag. 71-73

Chirescu Loredana
 
Şcoala Gimnaziala nr. 1 Mârzănești, jud. Teleorman
 
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

We can never say that we know our students very well because there is always something hidden in the unknown, especially when it comes to the human being. The implementation of the didactic strategies of differentiated and individualized treatment of the students requires a good knowledge of the psychological particularities of the students in order to be able to identify those psychological dimensions that allow the subsequent development of the students.

Cuvinte-cheie
didactic strategies, students, particularities, development, treatment.