Articolul precedent |
Articolul urmator |
533 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:73 (7) |
Educație (14334) |
Arte plastice (429) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Rolul artei plastice în dezvoltarea creativităţii copiilor. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 334-336. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.036:73 | |||||||
Pag. 334-336 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The activity of plastic education is the most important form of activity where the preschooler and the schoolboy can freely express their thoughts, feelings, ideas and make it possible to put them into practice. Creativity as a psychological concept is „a term introduced by G. Allport, in 1938, following the understanding that the psychic substrate of creation is irreducible to abilities and implies a general disposition of the personality towards the new, a certain organization of the psychic processes in the personality system”. |
|||||||
|