Articolul precedent |
Articolul urmator |
418 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 18:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2 (21) |
Probleme generale de didactică și metodică (1225) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
SM ISO690:2012 CORCEVSCHI, Svetlana. Perspektiven der kommunikativen Grammatik im Fremdsprachenunterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 4, 8 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigo Color, 2018, Ediția 4, pp. 94-99. ISBN 978-9975-3225-9-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 4, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 4, Bălți, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2 | ||||||
Pag. 94-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Principalul avantaj al metodei comunicative este acela că ea se axează pe toate competențele lingvistice (citit, scris, discurs, ascultare) nu doar pe gramatică. Abordarea comunicativă de predare permite nu doar insușirea gramaticii, lexicului ,pronunției dar şi generează abilitățile de comunicare. Deci, principalele avantaje sunt: pătrunderea in mediul limbii străină, studierea limbii în situaţii reale de viată, depășirea fricii de a comunica, asimilarea gramaticii in procesul de comunicare. Pe de o parte metoda comunicativă contribuie la dezvoltarea eficientă a capacităților de asimilare a limbii străină, pe de alta parte dezvoltă abilitățile elevilor. Pentru insușirea materialului sunt modelate situații cotidiene ceea ce permite elevilor să se obișnuiasca să-si folosească cunoștințele în diferite situații. Desigur, această metodă de predare necesită de la profesorul profesionalism, abilitați de comunicare şi creativitate. |
||||||
Cuvinte-cheie die kommunikative Grammatik, die kommunikativ-pragmatisch orientierte Methode, die kommunikative Didaktik, die Kommunikationsstrategien |
||||||
|