Perspektiven der kommunikativen Grammatik im Fremdsprachenunterricht
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
418 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 18:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2 (21)
Probleme generale de didactică și metodică (1225)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
SM ISO690:2012
CORCEVSCHI, Svetlana. Perspektiven der kommunikativen Grammatik im Fremdsprachenunterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 4, 8 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigo Color, 2018, Ediția 4, pp. 94-99. ISBN 978-9975-3225-9-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 4, 2018
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
4, Bălți, Moldova, 8 decembrie 2017

Perspektiven der kommunikativen Grammatik im Fremdsprachenunterricht

CZU: 37.02:811.112.2

Pag. 94-99

Corcevschi Svetlana
 
Staatliche Universität Moldawien
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2021


Rezumat

Principalul avantaj al metodei comunicative este acela că ea se axează pe toate competențele lingvistice (citit, scris, discurs, ascultare) nu doar pe gramatică. Abordarea comunicativă de predare permite nu doar insușirea gramaticii, lexicului ,pronunției dar şi generează abilitățile de comunicare. Deci, principalele avantaje sunt: pătrunderea in mediul limbii străină, studierea limbii în situaţii reale de viată, depășirea fricii de a comunica, asimilarea gramaticii in procesul de comunicare. Pe de o parte metoda comunicativă contribuie la dezvoltarea eficientă a capacităților de asimilare a limbii străină, pe de alta parte dezvoltă abilitățile elevilor. Pentru insușirea materialului sunt modelate situații cotidiene ceea ce permite elevilor să se obișnuiasca să-si folosească cunoștințele în diferite situații. Desigur, această metodă de predare necesită de la profesorul profesionalism, abilitați de comunicare şi creativitate.

Cuvinte-cheie
die kommunikative Grammatik, die kommunikativ-pragmatisch orientierte Methode, die kommunikative Didaktik, die Kommunikationsstrategien