Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-19 15:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:001 (4) |
Limba engleză (446) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1126) |
![]() CEBOTAROŞ, Viorica. Developing Paraphrasing Skills. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice. Ediția 4, 8 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigo Color, 2018, pp. 89-94. ISBN 978-9975-3225-9-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 4, 2018 |
|||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Bălți, Moldova, 8 decembrie 2017 | |||||
|
|||||
CZU: 811.111:001 | |||||
Pag. 89-94 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Scrierea academică reprezintă nu doar exprimarea propriilor idei, ci și prezentarea lor drept reacţie de răspuns la ideile altor cercetători. Includerea „vocilor” altor cercetători în propriul text reprezintă o adevărată provocare pentru studenții care se află la debutul activității de cercetare. Articolul se axează pe unul din mijloacele de utilizare a ideilor celorlalți drept suport pentru lansarea propriilor opinii – parafraza. Ne propunem să relevăm câteva tehnici pe care studenții le-ar putea utiliza pentru parafrazarea ideilor altor cercetători. |
|||||
Cuvinte-cheie academic writing, paraphrasing skill, paraphrasing strategies, plagiarism |
|||||
|