Valorificarea rezultatelor experimentale prin aplicarea metodelor matematice la rezolvarea problemelor de chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
335 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-10 20:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54 (38)
Probleme generale de didactică și metodică (1225)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2026)
SM ISO690:2012
LAMBARSKI, Angelia, MELENTIEV, Eugenia. Valorificarea rezultatelor experimentale prin aplicarea metodelor matematice la rezolvarea problemelor de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.2, pp. 89-93. ISBN 978-9975-76-328-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.2, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Valorificarea rezultatelor experimentale prin aplicarea metodelor matematice la rezolvarea problemelor de chimie

CZU: 37.02:54

Pag. 89-93

Lambarski Angelia1, Melentiev Eugenia2
 
1 Gimnaziul Trinca, or. Edineț,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2021


Rezumat

În acest articol se examinează rezultatele experimentale prin aplicarea metodelor matematice la rezolvarea problemelor de chimie în clasele a IX-a A și a IX-a B. Se evidențiază, că pentru o mai bună asimilare a cunoștințelor de către elevi profesorul trebuie să rezolve problemele din chimie prin aplicarea diferitor metode interactive, precum și matematice.

This article examines the experimental results by applying mathematical methods to solving chemistry problems in grades IX A and IX B. It is highlighted that for a better assimilation of knowledge by students the teacher must solve the problems of chemistry by applying different interactive methods as well as mathematics.

Cuvinte-cheie
valorificare, metode ineractive, metode matematice, instruire transdisciplinară, experimentul.,

capitalization, interactive methods, Mathematical methods, transdisciplinary training