Asistența psihologică a cadrelor didactice care oferă suport educațional copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
396 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 19:39
SM ISO690:2012
BACIU, Inga. Asistența psihologică a cadrelor didactice care oferă suport educațional copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 332-336. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Asistența psihologică a cadrelor didactice care oferă suport educațional copiilor cu CES


Pag. 332-336

Baciu Inga
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

The article discusses the problem of psychological assistance of teachers working with children with SEN. At present, the psychological assistance of personality in the educational process can be interpreted as a system of actions aimed at creating and maintaining a favorable psychological background for children and adolescents in the educational process for effective learning and personal growth. The author describes a systemic, complex, multilateral approach through assessment, psychoprophylaxis, counseling and psycho-correction.

Cuvinte-cheie
psychological assistance, children with SEN, educational process, effective learning