IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "children with SEN"
Principle of early intervention – imperative in the school inclusion of children with special educational needs
Butnari Nadejda, Bîrnaz Nina
Moldova State University
Education in the perspective of values.
Volumul 5, Ediția 13. 2021. București. .
Disponibil online 19 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-21
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asistența psihologică a cadrelor didactice care oferă suport educațional copiilor cu CES
Baciu Inga
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4. 2018. Bălți. ISBN 978-9975-3276-1-9.
Disponibil online 16 April, 2021. Descarcări-23. Vizualizări-388
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Învăţământul incluziv în regiunea transnistreană: realitate, probleme, perspective
Turceac Svetlana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 19 September, 2019. Descarcări-43. Vizualizări-666
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Intensificarea intervențiilor psihologice și educaționale ale cadrelor didactice de sprijin la elevi în condițiile pandemiei
Babalici Eudochia
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3314-2-5.
Disponibil online 30 November, 2020. Descarcări-24. Vizualizări-391
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale: concept și metode
Cheia Florin, Guţu Vladimir
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 20 February, 2024. Descarcări-9. Vizualizări-98
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5