Parteneriatul familie-școală-psiholog în reușita educației incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
358 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-06 23:10
SM ISO690:2012
CAZACU, Daniela. Parteneriatul familie-școală-psiholog în reușita educației incluzive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 336-339. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Parteneriatul familie-școală-psiholog în reușita educației incluzive


Pag. 336-339

Cazacu Daniela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

It is a big challenge for a family to face up issues regarding physical and mental disabilities. Family should adjust all existential mechanisms in case of child-disability. The main part of education in this case, is built between family, school and school psychologist.

Cuvinte-cheie
family, child-disability, education, partnership, school, school psychologist, social representations