Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
510 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Unele considerații privind necesitatea reconfigurării procesului de învățare din perspectiva competențelor-cheie. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 35-40. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.04 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.04 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 35-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă unele caracteristici ale pedagogiei în postmodernitate, evidenţiază paradigma curriculumului, afirmată în contextul pedagogiei postmoderne ca model de eficientizare a procesului de învăţământ. Optează pentru o abordare holistă, transdisciplinară şi funcţional-pragmatică a rezultatelor învăţării şi argumentează necesitatea reconfigurării procesului actual de învăţare, din perspectiva competenţelor-cheie. |
||||||
Cuvinte-cheie postmodernitate, pedagogie postmodernă, proces educaţional, eficienţă şcolară, finalitate educaţională, învăţare, abordare transdisciplinară a învăţării, competenţe-cheie, post-modernity, post-modern pedagogy, educational process, schooling efficiency, educational objectives, learning, trans-disciplinary approach towards learning, key competencies |
||||||
|