Oportunităţi metodologice de modernizare a predării–învăţării istoriei prin intermediul interactivităţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
649 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 22:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:94 (24)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Istoria generală (525)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. Oportunităţi metodologice de modernizare a predării–învăţării istoriei prin intermediul interactivităţii. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 49-53. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470

Oportunităţi metodologice de modernizare a predării–învăţării istoriei prin intermediul interactivităţii

Methodological opportunities for modernization of teaching–learning history through interactivity

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.06
CZU: 37.016:94

Pag. 49-53

Mihăilă Monica-Maria12, Petrovschi Nina3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău,
3 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Bucuresti
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2021


Rezumat

Noutatea acestui articol constă în prezentarea unor metode interactive de predare–învăţare a istoriei. O mare provocare a fost aplicarea metodelor pasive în mediul online, în dorinţa de a le „interactiviza”, dar şi modul de organizare a elevilor pe grupe, în clasa virtuală, pentru colaborarea în acest regim de cooperare. Metodele folosite în predarea–învăţarea istoriei, sincron şi asincron, nu diferă mult de cele clasice. De aceea, le-am adaptat pentru a le vedea eficienţa şi în mediul virtual.

The novelty of this article consists in the presentation of interactive methods of teaching-learning history. A great challenge was the application of passive methods in the online environment in the desire to interact with them, as well as the way of organizing the group of students into groups in the virtual classroom just to continue their collaboration and cooperation online. The methods used in teaching synchronous and asynchronous history do not differ much from the classical ones. We will adapt and experiment to see their effectiveness in the virtual environment.

Cuvinte-cheie
oportunitate, metodologie, metodă interactivă, predarea online a istoriei,

opportunity, methodology, interactive method, online teaching history