Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ЗАЙЦЕВ, Игорь. Вопросы повышения эффективности подготовки учителей-дефектологов в структуре последипломного образования на современном этапе. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii. Ediţia 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, pp. 35-40. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
|||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 35-40 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
The materials deal with important issues of giving quality to the process of professional development of teachers-defectologists. The psychological and pedagogical conditions for increasing the effectiveness of the postgraduate education process are characterized. |
|||||
Cuvinte-cheie education system, pedagogical technology, correctional pedagogy, innovative activity, psychological and pedagogical conditions |
|||||
|