Articolul precedent |
Articolul urmator |
489 0 |
SM ISO690:2012 ЗАЙЦЕВ, Игорь. Вопросы повышения эффективности подготовки учителей-дефектологов в структуре последипломного образования на современном этапе. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 35-40. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 35-40 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
The materials deal with important issues of giving quality to the process of professional development of teachers-defectologists. The psychological and pedagogical conditions for increasing the effectiveness of the postgraduate education process are characterized. |
||||||||
Cuvinte-cheie education system, pedagogical technology, correctional pedagogy, innovative activity, psychological and pedagogical conditions |
||||||||
|