Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 21:58 |
SM ISO690:2012 OLEINIUC, Maria. Direcţiile de perfecţionare a managementului strategic în industria de panificaţie din Republica Moldova. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 199-200. ISBN 978-9975-75-635-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 2, 2013 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 199-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
For bakery businesses in Moldova implementation of management strategies is undoubtedly a necessity, much more as a market economy confronts new challenges industrial enterprises and environmental factors turbulence generators are much stronger and certainly determines the attitudes and behaviors of firms and other "actors" and interest groups that interact with businesses. |
||||||
Cuvinte-cheie management strategic, strategie, întreprindere de panificație |
||||||
|