Direcţiile de perfecţionare a managementului strategic în industria de panificaţie din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
318 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 21:58
SM ISO690:2012
OLEINIUC, Maria. Direcţiile de perfecţionare a managementului strategic în industria de panificaţie din Republica Moldova. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 199-200. ISBN 978-9975-75-635-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 2, 2013
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013

Direcţiile de perfecţionare a managementului strategic în industria de panificaţie din Republica Moldova


Pag. 199-200

Oleiniuc Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 martie 2021


Rezumat

For bakery businesses in Moldova implementation of management strategies is undoubtedly a necessity, much more as a market economy confronts new challenges industrial enterprises and environmental factors turbulence generators are much stronger and certainly determines the attitudes and behaviors of firms and other "actors" and interest groups that interact with businesses.

Cuvinte-cheie
management strategic, strategie, întreprindere de panificație