Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 17:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (156) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 CĂPRIȚA, Nicolae, CHIŞCA, Diana. Școala online: calitate și perspective.. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 152-156. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 152-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Situația pandemică a luat prin surprindere sistemul de învățământ din Republica Moldova, ceea ce a avut un efect negativ asupra calității învățământului și a favorizat scăderea rezultatelor școlare, totodată arătând punctele slabe din sistemul de învățământ. Aceste obstacole nu au adus doar efecte negative, ci din contra, au favorizat dezvoltarea activă a multor proiecte și implementarea lor în sistem pentru o adaptare rapidă a tuturor actorilor sistemului didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie reuşită şcolară, lecții online, efecte educaționale, school success, online lessons, educational effects |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Căprița, N.</dc:creator> <dc:creator>Chişca, D.F.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Situația pandemică a luat prin surprindere sistemul de învățământ din Republica Moldova, ceea ce a avut un efect negativ asupra calității învățământului și a favorizat scăderea rezultatelor școlare, totodată arătând punctele slabe din sistemul de învățământ. Aceste obstacole nu au adus doar efecte negative, ci din contra, au favorizat dezvoltarea activă a multor proiecte și implementarea lor în sistem pentru o adaptare rapidă a tuturor actorilor sistemului didactic.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The pandemic situation took the education system in the Republic of Moldova by surprise, which had a negative effect on the quality of education and favored the decrease of school results, also showing the weaknesses in the education system. These obstacles have not only brought negative effects, but on the contrary, have favored the active development of many projects and their implementation in the system for a rapid adaptation of all actors in the teaching system.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 2) 152-156</dc:source> <dc:subject>reuşită şcolară</dc:subject> <dc:subject>lecții online</dc:subject> <dc:subject>efecte educaționale</dc:subject> <dc:subject>school success</dc:subject> <dc:subject>online lessons</dc:subject> <dc:subject>educational effects</dc:subject> <dc:title>Școala online: calitate și perspective.</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>