Dezvoltarea turismului în Algeria
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
453 0
SM ISO690:2012
BRADOU, Michel. Développement du tourisme en Algérie. In: Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării, 15 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova, 2016, pp. 565-570. ISBN 978-9975-3092-7-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării 2016
Conferința "Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării"
Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2016

Dezvoltarea turismului în Algeria

Tourism development in Algeria

Développement du tourisme en Algérie


Pag. 565-570

Bradou Michel
 
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2021


Rezumat

Algeria ar trebui să fie una dintre cele mai importante obiective tur-istice din regiune, graţie potenţialului său natural, inclusiv Sahara, al doi-lea cel mai mare deşert din lume. Patrimoniul arheologic şi cultural nu este o excepţie. Dar, turismul este acum departe de a fi un sector-cheie. La nivelul Mediteranei, Algeria rămâne un exemplu negativ în ceea ce priveşte condiţiile de primire pentru turişti. Turcia, Spania, Tunisia, Egipt au devenit atracţii turistice mai solicitate, fiind cu un patrimoniu istoric mai sărac decât al Algeriei. Acest lucru este inacceptabil. De asemenea, apar semne de întrebare privind motivele pentru care destinaţia Algeria nu ex-istă în cataloagele internaţionale. De multe ori, autorităţile publice au menţionat lipsa infrastructurii (hoteluri, staţiuni turistice), în special, pentru regiunile nordice ale ţării. Acest factor este departe de a fi suficient pentru a declanşa turismul cât de mic. Aceste motivaţii au fost aduse de către un nume important în industria hotelieră din Algeria, şi anume şeful Eden Group, Karim Cherif.

L'Algérie devrait être une des principales attractions touristiques dans la région de par ses potentialités naturelles, notamment le Sahara, le deuxième plus grand désert au monde. Le patrimoine archéologique et culturel n'est pas en reste. Mais le tourisme est aujourd'hui loin de constituer un secteur névralgique. A l'échelle de la Méditerranée, l'Algérie reste le mauvais ex-emple en termes de conditions d'accueil des touristes. Turquie, Espagne, Tunisie, Egypte, des pays pourtant moins riches en patrimoine et en his-toire que l'Algérie, sont devenus ces dernières années de véritables attrac-tions touristiques, captant y compris des touristes algériens. Ce qui est inadmissible, selon des professionnels dénonçant cette situation d'inertie en Algérie. Ils s'interrogent d'ailleurs sur les raisons qui font que la destina-tion Algérie n'existe pas encore sur les catalogues internationaux. Souvent, les autorités publiques évoquent le manque d'infrastructures (hôtels, com-plexes touristiques), notamment pour les régions du nord du pays. Ce facteur est loin de justifier à lui seul la faiblesse du secteur touristique. Et pour cause, les explications fournies hier par un important acteur de l'hô-tellerie en Algérie, à savoir le patron d'Eden Groupe, Karim Chérif.

Cuvinte-cheie
turism, agrement, distracţie, potenţial, infrastructură, unități de cazare, servicii, atractivitate, imagine,

tourisme, loisirs et de divertissement, le potentiel, l'infra-structure, l'hébergement, les services, l'attractivité, l'image