Articolul precedent |
Articolul urmator |
455 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-02 21:45 |
SM ISO690:2012 ЖИГАРЕВА, Елена. Направления активизации инвестиций в инновационные проекты в туризме в условиях углубления глобализации. In: Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării, 15 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova, 2016, pp. 547-564. ISBN 978-9975-3092-7-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării 2016 | ||||||
Conferința "Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării" Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 547-564 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Economia contemporană este caracterizată de creşterea considerabilă a influenţei sferei serviciilor asupra rezultatelor activităţii. Serviciile devin un element important în dezvoltarea societăţii şi îşi sporesc rolul în dezvoltarea economiei. În SUA, conform datelor statistice din anul 2015, sfera serviciilor a obţinut 77,7% din PIB şi a oferit 81% de locuri de muncă din totalul an-gajaţilor, fără ai contabiliza pe lucrătorii din transport. Un rol aparte în sfera serviciilor îl ocupă turismul. Acest gen de ac-tivitate economică are nu doar un caracter independent, universal, dar se află în relaţii de interdependenţă cu alte genuri de activitate umană. Lista categoriilor de produse turistice se referă la aşa activităţi ca: cazarea, asigurarea cu produse alimentare, transportul, activitatea agenţiilor de turism, excursii etc. În anul 2014, veniturile din turism au constituit 1,5 trilioane dolari SUA. Turismul ca categorie a exportului ocupă poziţia a patra în lume. |
||||||
Cuvinte-cheie investiţii, inovaţii, proiecte inovaţionale din turism, turism, globalizarea, investments, innovations, innovation projects in the tourism sector, tourism, globalization, инвестиции, инновации, инновационные проекты в туристическом секторе, туризм, глобализация |
||||||
|