Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-17 00:39 |
![]() SANDULACHI, Veronica. Antreprenoriatul social şi responsabilitatea socială corporativă – asemănări şi deosebiri. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 5, 25-26 martie 2016, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Ediţia 5, pp. 233-236. ISBN 978-9975-75-791-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 5, 2016 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 5, Chişinău, Moldova, 25-26 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 233-236 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the similarities and major differences between corporate social responsibility andsocial entrepreneurship, as a tool in solving social problems. Althoughthe social aspectisthe common element, the contrast between two notions arebased on their purposes, targets, profit related policies, stakeholders and the impact on local development. |
||||||
Cuvinte-cheie antreprenoriat social, Responsabilitate Socială Corporativă, valoare economică, valoare socială |
||||||
|