Activitatea de antreprenoriat în cadrul serviciului stomatologic din R. Moldova în contextul managementului inovaţional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
475 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 20:49
SM ISO690:2012
NICOV, Irina. Activitatea de antreprenoriat în cadrul serviciului stomatologic din R. Moldova în contextul managementului inovaţional. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 5, 25-26 martie 2016, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Ediţia 5, pp. 236-241. ISBN 978-9975-75-791-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 5, 2016
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
5, Chişinău, Moldova, 25-26 martie 2016

Activitatea de antreprenoriat în cadrul serviciului stomatologic din R. Moldova în contextul managementului inovaţional


Pag. 236-241

Nicov Irina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 ianuarie 2021


Rezumat

Sectorul stomatologic din R. Moldova este caracterizat de o tendinţă de dezvoltare continuă. Stomatologii, atraşi de ideea de a se manifesta în domeniul medical şi managerial, de a fi responsabil de afacerea proprie, de a-şi vedea şi analiza rezultatul activităţii sale optează pentru activitate antreprenorială. Succesul pieţei serviciilor medicale stomatologice este determinat de abilităţile profesionale ale managerilor stomatologi, adecvat cerinţelor pieţii. Apariţia sectorului privat creează pentru sectorul stomatologic public o premisă de dezvoltare continuă. Dintr-un punct de vedere, aceasta a servit ca factor de motivaţie de a activa în condiţiile concurenţiale, din alt punct de vedere a îmbunătăţit atitudinea faţă de pacient şi calitatea serviciilor prestate. Stomatologii implicaţi în practica managerială, bazată pe principiul de concurenţă, înţeleg rolul pacientului în prosperitatea instituţiei. Reţeaua instituţiilor stomatologice bugetare şi a celor private devine un factor important în activitatea serviciului stomatologic per ansamblu.

Cuvinte-cheie
Instituţie medicală stomatologică bugetară, instituţie medicală stomatologică privată, antreprenoriat, management stomatologic, piața serviciilor, concurenţă